2010. március 4., csütörtök

Én voltam

Tisztelt Államvédelmi Hatóság! Tisztelt törölve.

Én lőttem le Mister Kennedy-t. Egyszerű volt, csak beültem az időgépembe, visszarepültem a múltba és lelőttem. A fegyvert ürgebőrbe varrva vittem magammal, mert csak élőszövetben lehet fémvázakat utaztatni.

Holnap, illetve tegnap, vagyis ma - is vissza fogok repülni a múltba, és végzek Reagan elnökkel is. Sajnos ő már meghalt a jelenben, de a múltban még le tudom lőni.

Erről a tervemről beszéltem, illetve most beszélek vagyis beszélni fogok - barátaimmal, akik majd mobiltelefonnal rögzítik, és eljuttatják a felvételeket az RTL klubbnak. Vagy ha van nekik is időgépük, akkor már meg is tették.

Ha szerencsém lesz, bekerülök főműsoridőben a Rabbi válaszol és a Barátok közt közé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése