2009. szeptember 14., hétfő

2009, mint a sci-fi-kben

Elég furcsa élményben volt részem ma reggel. Bementem a közeli OTP-be pénzt felvenni, úgy 7.40 körül. Észrevettem, hogy egy fiatal melós azóta figyel, hogy kiszálltam a kocsiból. Amikor beléptem az OTP-be, azonnal elindult felém. Na, gondoltam, itt lesz valami. Nem aggódtam, mert az OTP-ben már bent volt a biztonsági őr, és a takarító is éppen ott dolgozott. Mire végeztem a pénzfelvétellel, a srác is bejött az előtérbe, és jó hangosan rám köszönt. Vissza köszöntem, mire előállt a farbával:

- Ne haragudjon, de eléggé hadilábon állok a számokkal. Tudna segíteni? - kérdezte.
Nagyon meglepett a dolog, mert a beszéde, és az arckifejezése alapján nem látszott tanulatlannak.
- Persze - válaszoltam.
Ezután kérte, hogy mutassam meg, hova kell behelyezni a kártyát, majd elővett egy papírt, és hosszan böngészte a billentyűzetet - majd beírta a kódját.
- Kérem mutassa meg, hogyan tudok pénzt felvenni.
Elmutogattam neki a dolgot, majd egy papírt nyújtott át, hogy ennyi pénzt (60.000 forintot) szeretne felvenni. Segítettem neki beütni, majd megvártuk a receptet, és elköszöntünk egymástól.

Furcsa volt belegondolni, hogy vannak felnőtt emberek, akik nem ismerik a számokat.

2009-et írunk, mint a sci-fi-kben...

2 megjegyzés:

  1. Ez tényleg elég komoly.

    Konkrétan azt vártam, hogy kiraboljon... :S

    ...bár lehetett ahhoz köze, hogy péntek óta nem vagyok barátságos az átlag emberrel sem. :( ...itthon voltam/unk, és ránk akarták törni a lakást. Ráfordítottam még1x a hevederzárat, és elhúztak. Az ablakunk a kapura néz... láttam a 4 férfit. Valahogy... kevésbé szeretem megint Az Embert.

    VálaszTörlés
  2. Vegyél gázpisztolyt. Holnap írok róla egy bejegyzést, hogyan lehet tartani és beszerezni.

    VálaszTörlés